Skip to main content

Jeg har kjøpt feil, dekkes dette av Bikeshop? - Kunnskapsbase / Levering og ordre - Bikeshop

Jeg har kjøpt feil, dekkes dette av Bikeshop?

Authors list

Har du fått kjøpt feil produkt eller ønsker å returnere noe på angrerett så er det selvfølgelig ikke noe problem og fremgangsmåten den samme.


1. Gå inn på bikeshop.no.

2. Logg inn.

3. Trykk på navnet ditt ved siden av logg inn/ut knappen.

4. Velg fanen det står «Retur» på.

5. Velg deretter «Ordrenummer» i drop-down menyen, fyll inn ditt ordrenummer og trykk på søk, du vil da få opp en liste over dine ordrer.

6. Finn ordren du ønsker å returnere trykk deretter på «Returner» helt til høyre.

7. Det vil da åpne seg et nytt vindu hvor du ser din bestilling, her velger du riktig antall og vare du skal returnere under «antall til retur».

8. Når du har gjort dette på de gjeldene varene trykker du på «neste».

9. Velg deretter en passende «årsak til retur» i drop-down menyen. Har du annen informasjon om returen du ønsker vi skal vite, fyller du det ut i feltet under.

10. Deretter må du bekrefte din returforespørsel.

11. Gå igjennom, sjekk at alle opplysninger stemmer.

12. Trykk deretter på «send retursøknad»

Når vi mottar din søknad vil den behandles fortløpende og du kan forvente svar innen 1 arbeidsdag.

Dekker dere returen? Istedenfor å tilby fri frakt har vi valgt å presse prisene våre enda hardere ettersom vi ser at antallet returer vi får er veldig lavt. Vi har gjennom alle år fokusert på produksjon av gode størrelsesanbefalinger og gode produktbeskrivelser slik at du får riktig størrelse/produkt på første forsøk.


Hjalp meg Unhelpful

17 of 31 people found this page helpful

Share